понеделник, 29 август 2011 г.
Нови рекламни брошури
Рекламните брошури заемат едно от челните места в класацията на най-разпространените и предпочитани рекламни методи. Причината за този техен феноменален успех се крие в работата която те изпълняват „тихомълком”. Грандиозните, стремящи се да привлекат, колкото се може повече внимание реклами, наистина в повечето случаи постигат целта си и мигновено грабват вниманието на зрителите. Но точно в тази грандиозност се крият много проблеми, като основният е, че нещо толкова запомнящо, което ви се набива в главата (каквато е и целта на всяка уважаваща себе си реклама) много скоро започва да омръзва и излъчването му по различни медии, придобива обратният ефект, предизвиквайки само раздразнението ви. Това е основната спънка, с която се борят много създатели на реклами, но все още сигурен „лек” не е открит. От другата страна на рекламната дейност стоят, както споменахме вече-рекламните брошури. Рекламните брошури много често се справят със задачи, с които дори и добрите реклами не успяват. Тази тяхна ненатрапчивост им донася много позитиви и плюсове в очите на клиентите. Основното им предимство е, че в една рекламна брошура на спокойствие можеш да прочетеш за рекламираната стока или услуга, без да се налага да притичваш от стая в стая, изпускайки отново началото на телевизионната реклама (на същия продукт). Точно това предоставено време за избор е факторът, който играе в полза на рекламните брошури. По популярност рекламните брошури се състезават единствено с рекламните календари, които съчетавайки ненатрапчивото поведение на рекламните брошури и простотата на един обикновен календар, са много добра конкуренция.
0 коментара:
Публикуване на коментар